Buku Taqwa di Pameran Buku Antarabangsa KL 2009 (KLIBF)

1 Jamadil Awal, PWTC

Kini telah berakhir sudah pameran buku KLIBF 2009 yang diadakan di PWTC. Buat kali ketiga tahun berturut-turut, CERT Publications telah menyertai pameran buku terbesar di Malaysia ini. Seperti biasa saya kan mempromosikan buku-buku terbitan CERT di dalam bidang Kewangan Islam dan Syariah (Islamic Finance and Shariah books).
Sepanjang 10 hari pameran tersebut, sempat juga saya melawati gerai penerbit dan pengedar buku yang menyertai KLIBF. Salah satu buku fokus saya ialah buku di dalam tajuk TAQWA.
Banyak buku yang dipamerkan di dalam kategori buku bacaan umum Islam. Tajuk taqwa termasuk di dalam kategori ini. Di antara yang saya temui ialah dua judul buku berikut:


TAQWA karangan Tuan Guru Nik Aziz



AT-TAQWA - Kuasa menjana kecemerlangan (untuk bacaan generasi 'Y') karangan Adeysham Nor

Kedua-dua buku ini akan menjadi buku bacaan saya pada bulan Jamadil Awal 1430h ini.



No comments:

Post a Comment